Závěrečná myšlenka z prezentace, kterou jsem představil na konferenci Brno Bold, překvapila mnoho designérů. Ukázalo se totiž, že jejich online grafický manuál nemusí fungovat zrovna tak, jak předpokládali…
Pokračování textu Proč váš grafický manuál nenajdou uživatelé na Google?Štítek: Branding
Jak posune vaši značku nezávislý online grafický průvodce Visualbook?
Tři roky pracuji na tom, abych vytvářel pro firmy stále lepší nezávislé grafické manuály bez měsíčních výdajů – Visualbook.
V tomto článku se dozvíte, co nabízí toto řešení pro vás nebo vaše klienty.
Pokračování textu Jak posune vaši značku nezávislý online grafický průvodce Visualbook?Nástroj pro tvorbu logopacků přináší zásadní update. Vyplatí se?
Logopack je prvek grafického manuálu, který výrazně pomáhá udržovat značku v dobré kondici. Zkvalitní tento nástroj vaše výstupy za kratší čas? Pojďme se na to podívat.
Pokračování textu Nástroj pro tvorbu logopacků přináší zásadní update. Vyplatí se?Komoditu (už) nikdo nechce, designujte význam
Dneska vám přiblížím svůj pohled na to, jak stoupá poptávka po designu a jaký může mít design přínos pro váš byznys. Podíváme se také na nejzajímavější poznatky a nejčastější problémy, na které jsem v poslední době narazil.
Pokračování textu Komoditu (už) nikdo nechce, designujte význam
6 přednášek, které musí vidět každý (dobrý) logo designer
Svět je přeplněný nesmyslnými značkami. Společnostmi bez významu. Vizuální smog se šíří jako epidemie a grafičtí designéři (ač nadšení do své práce) často nevědomky přispívají svou prací k rozšiřování tohoto zmatku.
Co je potřeba k tomu, aby došlo ke změně? Především tvrdě makat, ptát se a učit se. Pokračování textu 6 přednášek, které musí vidět každý (dobrý) logo designer
Faktura grafického designéra osmkrát jinak
Za jeden kalendářní rok nevystavím dohromady více než 50 faktur. Šestkrát ověřeno. Vzhled své faktury jsem si proto navrhnul svépomocí dle libosti. A abych tady neukazoval jen tu svou kobylu, oslovil jsem ještě několik českých designérů, aby odhalili své intimní pláště. Jak to dopadlo?
Pokračování textu Faktura grafického designéra osmkrát jinak