fbpx
Přejít k obsahu webu

Blog | Jiří Chlebus

Tvořím funkční loga a vizuální styly a píšu o nich tento blog.

  • Články tohoto blogu
  • Portfolio nej projektů
  • Profesní LinkedIn profil
  • Twitter pro inspiraci
  • E-mail pro začátek
  • Grafický manuál Visualbook

Doporučuji nástroj pro hromadný export formátů log:

Jsem designér na volné noze. 18 let soustředím své dovednosti na práci s tvary, barvami a písmem. Tvořím funkční loga a jednotné vizuální styly. Pomáhám designerům navrhrovat Visualbooky pro jejich klienty.

Štítek: význam

Logo? Až na posledním místě

Logo? Až na posledním místě

Představte si, že plujete na otevřeném moři a v dálce vidíte podivně blikající světlo. Nerozumíte mu a po chvíli ho začnete ignorovat. Jakmile tento signál spatří váš kolega, ihned dá pokyn, abyste vyrazili směrem k tomuto světlu. Proč?

Pokračování textu Logo? Až na posledním místě

Publikováno: 9.1.201712.1.2017Rubriky: Budování značky, Vizuální identitaŠtítky: freelancer, identita, logo, význam, značka2 komentáře u textu s názvem Logo? Až na posledním místě
Potřebuje freelancer logo?

Potřebuje freelancer logo?

Narovinu. Odpověď na tuto otázku se u mě v čase proměnila z dříve poměrně jasného ANO až k téměř definitivnímu NE. Prozkoumal jsem zhruba dvacítku log českých profesionálů na volné noze, abych si ověřil, zdali jsem se rozhodnul správně. Podívejte se, jak to dopadlo.

Pokračování textu Potřebuje freelancer logo?

Publikováno: 26.4.201628.8.2020Rubriky: #praxedesignera, Vizuální identitaŠtítky: barvy, font, freelance, logo, písmo, výraz, význam18 komentářů u textu s názvem Potřebuje freelancer logo?
Komoditu (už) nikdo nechce, designujte význam

Komoditu (už) nikdo nechce, designujte význam

Dneska vám přiblížím svůj pohled na to, jak stoupá poptávka po designu a jaký může mít design přínos pro váš byznys. Podíváme se také na nejzajímavější poznatky a nejčastější problémy, na které jsem v poslední době narazil.

Pokračování textu Komoditu (už) nikdo nechce, designujte význam

Publikováno: 24.11.201522.1.2016Rubriky: Budování značky, Vizuální identitaŠtítky: brand, Branding, byznys, byznys model, design, logo, proč, výraz, význam, značka2 komentáře u textu s názvem Komoditu (už) nikdo nechce, designujte význam
6 přednášek, které musí vidět každý (dobrý) logo designer

6 přednášek, které musí vidět každý (dobrý) logo designer

Svět je přeplněný nesmyslnými značkami. Společnostmi bez významu. Vizuální smog se šíří jako epidemie a grafičtí designéři (ač nadšení do své práce) často nevědomky přispívají svou prací k rozšiřování tohoto zmatku.

Co je potřeba k tomu, aby došlo ke změně? Především tvrdě makat, ptát se a učit se. Pokračování textu 6 přednášek, které musí vidět každý (dobrý) logo designer

Publikováno: 12.3.201522.1.2016Rubriky: Tipy a triky, Vizuální identitaŠtítky: Branding, distribuce, logo, ochranná známka, rebranding, význam, značka2 komentáře u textu s názvem 6 přednášek, které musí vidět každý (dobrý) logo designer
Proč je (samotné) logo zbytečné

Proč je (samotné) logo zbytečné

Každá firma chce mít své vlastní logo. Řada z nich ho považuje za jakýsi kouzelný proutek, který z jejich byznysu (nutně) udělá úspěšnou značku. Tak tohle je prosím bullshit.

Pokračování textu Proč je (samotné) logo zbytečné

Publikováno: 17.12.201422.1.2016Rubriky: Budování značky, Vizuální identitaŠtítky: brand, image, logo, význam, značka2 komentáře u textu s názvem Proč je (samotné) logo zbytečné
Používáme WordPress (v češtině).