Představte si, že plujete na otevřeném moři a v dálce vidíte podivně blikající světlo. Nerozumíte mu a po chvíli ho začnete ignorovat. Jakmile tento signál spatří váš kolega, ihned dá pokyn, abyste vyrazili směrem k tomuto světlu. Proč?
Štítek: význam
Potřebuje freelancer logo?
Narovinu. Odpověď na tuto otázku se u mě v čase proměnila z dříve poměrně jasného ANO až k téměř definitivnímu NE. Prozkoumal jsem zhruba dvacítku log českých profesionálů na volné noze, abych si ověřil, zdali jsem se rozhodnul správně. Podívejte se, jak to dopadlo.
Komoditu (už) nikdo nechce, designujte význam
Dneska vám přiblížím svůj pohled na to, jak stoupá poptávka po designu a jaký může mít design přínos pro váš byznys. Podíváme se také na nejzajímavější poznatky a nejčastější problémy, na které jsem v poslední době narazil.
Pokračování textu Komoditu (už) nikdo nechce, designujte význam
6 přednášek, které musí vidět každý (dobrý) logo designer
Svět je přeplněný nesmyslnými značkami. Společnostmi bez významu. Vizuální smog se šíří jako epidemie a grafičtí designéři (ač nadšení do své práce) často nevědomky přispívají svou prací k rozšiřování tohoto zmatku.
Co je potřeba k tomu, aby došlo ke změně? Především tvrdě makat, ptát se a učit se. Pokračování textu 6 přednášek, které musí vidět každý (dobrý) logo designer
Proč je (samotné) logo zbytečné
Každá firma chce mít své vlastní logo. Řada z nich ho považuje za jakýsi kouzelný proutek, který z jejich byznysu (nutně) udělá úspěšnou značku. Tak tohle je prosím bullshit.