Služeb poskytujících prostor pro management tzv. „brand assets“ je na trhu celá řada. Visualbooku se ale podařilo přijít s řešením, ve kterém si nastavíte styl celého UI rozhraní přesně podle svých představ.
Pokračování textu Transformujte svůj online grafický manuál do unikátního styluŠtítek: brand
100 knih, které pomohly k úspěchu českým designérům
Jsou knihy a jsou Knihy. Řada knih nás formuje kousek po kousku. Ladí naši představivost a světonázor. Pak jsou ale takové, které nás jsou schopny posunout o významný kus dopředu. Takové, které tak vysoce rezonují s našimi hodnotami, že se nám dostanou pod kůži a zásadně ovlivňují naše jednání často po zbytek profesního života.
Nejlepší knihy podle českých designérů
Rozhodl jsem se zjistit, z čeho designéři a kreativní studia čerpají inspiraci. Myslel jsem, že dám dohromady tak třicet knížek, ale nakonec se z toho zrodil seznam, ze kterého lze čerpat roky.
Pokračování textu 100 knih, které pomohly k úspěchu českým designérůmKomoditu (už) nikdo nechce, designujte význam
Dneska vám přiblížím svůj pohled na to, jak stoupá poptávka po designu a jaký může mít design přínos pro váš byznys. Podíváme se také na nejzajímavější poznatky a nejčastější problémy, na které jsem v poslední době narazil.
Pokračování textu Komoditu (už) nikdo nechce, designujte význam
Podpořte vhodným názvem e-mailu svou značku
První e-mail byl poslán skoro před 50 lety. Přesto ale denně ve svém inboxu nacházím názvy e-mailů (od kolegů, klientů, kamarádů), které vypadají zbytečně amatérsky. Pojďme v tom tedy konečně udělat trochu pořádek.
Pokračování textu Podpořte vhodným názvem e-mailu svou značku
Proč je (samotné) logo zbytečné
Každá firma chce mít své vlastní logo. Řada z nich ho považuje za jakýsi kouzelný proutek, který z jejich byznysu (nutně) udělá úspěšnou značku. Tak tohle je prosím bullshit.