fbpx
Přejít k obsahu webu

Blog | Jiří Chlebus

Tvořím funkční loga a vizuální styly a píšu o nich tento blog.

  • Články tohoto blogu
  • Portfolio nej projektů
  • Profesní LinkedIn profil
  • Twitter pro inspiraci
  • E-mail pro začátek
  • Grafický manuál Visualbook

Doporučuji nástroj pro hromadný export formátů log:

Jsem designér na volné noze. 18 let soustředím své dovednosti na práci s tvary, barvami a písmem. Tvořím funkční loga a jednotné vizuální styly. Pomáhám designerům navrhrovat Visualbooky pro jejich klienty.

Štítek: logo

Jak posune vaši značku nezávislý online grafický průvodce Visualbook?

Jak posune vaši značku nezávislý online grafický průvodce Visualbook?

Tři roky pracuji na tom, abych vytvářel pro firmy stále lepší nezávislé grafické manuály bez měsíčních výdajů – Visualbook.

V tomto článku se dozvíte, co nabízí toto řešení pro vás nebo vaše klienty.

Pokračování textu Jak posune vaši značku nezávislý online grafický průvodce Visualbook?
Publikováno: 22.11.202222.11.2022Rubriky: #praxedesigneraŠtítky: Branding, logo, logomanual
Nástroj pro tvorbu logopacků přináší zásadní update. Vyplatí se?

Nástroj pro tvorbu logopacků přináší zásadní update. Vyplatí se?

Logopack je prvek grafického manuálu, který výrazně pomáhá udržovat značku v dobré kondici. Zkvalitní tento nástroj vaše výstupy za kratší čas? Pojďme se na to podívat.

Pokračování textu Nástroj pro tvorbu logopacků přináší zásadní update. Vyplatí se?
Publikováno: 21.11.202227.11.2022Rubriky: #praxedesigneraŠtítky: Branding, logo, logomanual
15 tipů pro tvorbu výborného online logo manuálu nebo grafického průvodce

15 tipů pro tvorbu výborného online logo manuálu nebo grafického průvodce

Vytvářejte profesionální logo manuály, které firmy skutečně chtějí používat. Tady je souhrn nejdůležitějších vlastností, na které byste neměli při tvorbě zapomenout.

Pokračování textu 15 tipů pro tvorbu výborného online logo manuálu nebo grafického průvodce
Publikováno: 21.7.20212.11.2022Rubriky: #praxedesignera, Budování značky, Tipy a triky, Vizuální identitaŠtítky: logo, logomanual, visualbook
Jak z návrhu loga vytvořit profesionální LOGO PACK

Jak z návrhu loga vytvořit profesionální LOGO PACK

Téměř každé logo putuje internetem nevhodným způsobem. Pravděpodobně tedy i to vaše. Tady je kompletní návod, jak v krátkém čase vytvořit profesionální logo pack, ve kterém se konečně vyzná každý na „první dobrou.“

Pokračování textu Jak z návrhu loga vytvořit profesionální LOGO PACK
Publikováno: 7.9.202022.11.2022Rubriky: #praxedesignera, Tipy a triky, Vizuální identitaŠtítky: logo, logodesign, logomanual, logopack
Je jednoduché vytvořit jednoduché logo? Případovka loga CoroVent.

Je jednoduché vytvořit jednoduché logo? Případovka loga CoroVent.

Když jde o čas, musíte volit nejefektivnější metody tvorby tak, abyste jednak dodali něco, co uspěje, ale také tak, aby byla výroba maximálně jednoduchá. Podívejte se na reálný příběh tvorby loga pro nemocniční ventilátor CoroVent.

Jedna sarkastická reakce na internetu: „to ses ale nadřel, viď?“

Pokračování textu Je jednoduché vytvořit jednoduché logo? Případovka loga CoroVent.
Publikováno: 25.4.202012.7.2022Rubriky: #praxedesignera, Vizuální identitaŠtítky: CoroVent, design, logo, logomanual
Proč ignorujeme grafické manuály a jak to zlepšit?

Proč ignorujeme grafické manuály a jak to zlepšit?

Patřím k lidem, kteří po otevření jakékoliv krabice automaticky odloží uživatelské příručky a návody bokem. Manuál rovná se dokument, který nepotřebuju. Mám hlavu a poradím si s tím!

A pak si ji lámu, když to nejde. A pak znovu, když ten manuál zpětně hledám. Protože manuál je fakt potřeba. Jak z toho ven?

Pokračování textu Proč ignorujeme grafické manuály a jak to zlepšit?
Publikováno: 24.1.202012.8.2022Rubriky: #praxedesignera, Budování značky, Tipy a triky, Vizuální identitaŠtítky: CID, design, grafickymanual, identita, logo, onlinemanual2 komentáře u textu s názvem Proč ignorujeme grafické manuály a jak to zlepšit?
100 knih, které pomohly k úspěchu českým designérům

100 knih, které pomohly k úspěchu českým designérům

Jsou knihy a jsou Knihy. Řada knih nás formuje kousek po kousku. Ladí naši představivost a světonázor. Pak jsou ale takové, které nás jsou schopny posunout o významný kus dopředu. Takové, které tak vysoce rezonují s našimi hodnotami, že se nám dostanou pod kůži a zásadně ovlivňují naše jednání často po zbytek profesního života.

Nejlepší knihy podle českých designérů

Rozhodl jsem se zjistit, z čeho designéři a kreativní studia čerpají inspiraci. Myslel jsem, že dám dohromady tak třicet knížek, ale nakonec se z toho zrodil seznam, ze kterého lze čerpat roky.

Pokračování textu 100 knih, které pomohly k úspěchu českým designérům
Publikováno: 14.12.20188.4.2021Rubriky: #praxedesignera, Tipy a trikyŠtítky: brand, kniha, logo, typografie, vzdělávání, značka
Logo? Až na posledním místě

Logo? Až na posledním místě

Představte si, že plujete na otevřeném moři a v dálce vidíte podivně blikající světlo. Nerozumíte mu a po chvíli ho začnete ignorovat. Jakmile tento signál spatří váš kolega, ihned dá pokyn, abyste vyrazili směrem k tomuto světlu. Proč?

Pokračování textu Logo? Až na posledním místě

Publikováno: 9.1.201712.1.2017Rubriky: Budování značky, Vizuální identitaŠtítky: freelancer, identita, logo, význam, značka2 komentáře u textu s názvem Logo? Až na posledním místě
Potřebuje freelancer logo?

Potřebuje freelancer logo?

Narovinu. Odpověď na tuto otázku se u mě v čase proměnila z dříve poměrně jasného ANO až k téměř definitivnímu NE. Prozkoumal jsem zhruba dvacítku log českých profesionálů na volné noze, abych si ověřil, zdali jsem se rozhodnul správně. Podívejte se, jak to dopadlo.

Pokračování textu Potřebuje freelancer logo?

Publikováno: 26.4.201628.8.2020Rubriky: #praxedesignera, Vizuální identitaŠtítky: barvy, font, freelance, logo, písmo, výraz, význam18 komentářů u textu s názvem Potřebuje freelancer logo?
Komoditu (už) nikdo nechce, designujte význam

Komoditu (už) nikdo nechce, designujte význam

Dneska vám přiblížím svůj pohled na to, jak stoupá poptávka po designu a jaký může mít design přínos pro váš byznys. Podíváme se také na nejzajímavější poznatky a nejčastější problémy, na které jsem v poslední době narazil.

Pokračování textu Komoditu (už) nikdo nechce, designujte význam

Publikováno: 24.11.201522.1.2016Rubriky: Budování značky, Vizuální identitaŠtítky: brand, Branding, byznys, byznys model, design, logo, proč, výraz, význam, značka2 komentáře u textu s názvem Komoditu (už) nikdo nechce, designujte význam

Navigace pro příspěvky

Stránka: 1 Stránka: 2 Následující stránka
Používáme WordPress (v češtině).