fbpx
Přejít k obsahu webu

Blog | Jiří Chlebus

Tvořím funkční loga a vizuální styly a píšu o nich tento blog.

  • Články tohoto blogu
  • Portfolio nej projektů
  • Profesní LinkedIn profil
  • Twitter pro inspiraci
  • E-mail pro začátek
  • Grafický manuál Visualbook

Doporučuji nástroj pro hromadný export formátů log:

Jsem designér na volné noze. 18 let soustředím své dovednosti na práci s tvary, barvami a písmem. Tvořím funkční loga a jednotné vizuální styly. Pomáhám designerům navrhrovat Visualbooky pro jejich klienty.

Štítek: logo

Komoditu (už) nikdo nechce, designujte význam

Komoditu (už) nikdo nechce, designujte význam

Dneska vám přiblížím svůj pohled na to, jak stoupá poptávka po designu a jaký může mít design přínos pro váš byznys. Podíváme se také na nejzajímavější poznatky a nejčastější problémy, na které jsem v poslední době narazil.

Pokračování textu Komoditu (už) nikdo nechce, designujte význam

Publikováno: 24.11.201522.1.2016Rubriky: Budování značky, Vizuální identitaŠtítky: brand, Branding, byznys, byznys model, design, logo, proč, výraz, význam, značka2 komentáře u textu s názvem Komoditu (už) nikdo nechce, designujte význam
6 přednášek, které musí vidět každý (dobrý) logo designer

6 přednášek, které musí vidět každý (dobrý) logo designer

Svět je přeplněný nesmyslnými značkami. Společnostmi bez významu. Vizuální smog se šíří jako epidemie a grafičtí designéři (ač nadšení do své práce) často nevědomky přispívají svou prací k rozšiřování tohoto zmatku.

Co je potřeba k tomu, aby došlo ke změně? Především tvrdě makat, ptát se a učit se. Pokračování textu 6 přednášek, které musí vidět každý (dobrý) logo designer

Publikováno: 12.3.201522.1.2016Rubriky: Tipy a triky, Vizuální identitaŠtítky: Branding, distribuce, logo, ochranná známka, rebranding, význam, značka2 komentáře u textu s názvem 6 přednášek, které musí vidět každý (dobrý) logo designer
Proč je (samotné) logo zbytečné

Proč je (samotné) logo zbytečné

Každá firma chce mít své vlastní logo. Řada z nich ho považuje za jakýsi kouzelný proutek, který z jejich byznysu (nutně) udělá úspěšnou značku. Tak tohle je prosím bullshit.

Pokračování textu Proč je (samotné) logo zbytečné

Publikováno: 17.12.201422.1.2016Rubriky: Budování značky, Vizuální identitaŠtítky: brand, image, logo, význam, značka2 komentáře u textu s názvem Proč je (samotné) logo zbytečné
6 ran, které usmrtí každé logo

6 ran, které usmrtí každé logo

Dnes to bude bolet. Nebudu si brát servítky. Pokud v dnešním světě chcete se svou značkou přežít, potřebujete silný štít.

Stačí jedna rána a jste K.O. Kolik takových ran (u)nese vaše logo?

Pokračování textu 6 ran, které usmrtí každé logo

Publikováno: 4.7.201423.2.2023Rubriky: Budování značky, Vizuální identitaŠtítky: barvy, formát, logo, název, typografie, značka22 komentářů u textu s názvem 6 ran, které usmrtí každé logo
Faktura grafického designéra osmkrát jinak

Faktura grafického designéra osmkrát jinak

Za jeden kalendářní rok nevystavím dohromady více než 50 faktur. Šestkrát ověřeno. Vzhled své faktury jsem si proto navrhnul svépomocí dle libosti. A abych tady neukazoval jen tu svou kobylu, oslovil jsem ještě několik českých designérů, aby odhalili své intimní pláště. Jak to dopadlo?

Pokračování textu Faktura grafického designéra osmkrát jinak

Publikováno: 1.6.201422.1.2016Rubriky: Budování značky, Tipy a triky, Vizuální identitaŠtítky: Branding, designér, faktura, logo, značka29 komentářů u textu s názvem Faktura grafického designéra osmkrát jinak

Navigace pro příspěvky

Předchozí stránka Stránka: 1 Stránka: 2
Používáme WordPress (v češtině).